Berwajah Baru -,-
Saturday 7 December 2013 | 10:07 | 0 Students


Assalammualaikum :) Semoga semuanya indah dan ceria je tau . Kalau tengah marah tu cube senyum, In Sha Allah legaaaaaa . Haha :D Act, ta pernah try punn . Tapi kalau try pun ape salahnye kan ? Dah, tamau bebel panjang-2 . Ustaz pesan "banyak cakap boleh buat hati hitam"

Aku dah tukar blogskin baru . Simple jee . Dan sememangnye aku tana dah macam-2 freebies . Serabut . Nehh pun dah cukup . Tayah nak gelakkan blog aku . At least aku ada . Kau ? *gilaaaa*

Hari Isnin nehh aku dah nak bertolak dah . Flight aku malam . Aku harap lepas aku pergi sane nanti, aku boleh tinggalkan segale masalah aku kat sane . aku dah tana pike lagi dah . Aku dah penat untuk sayang orang yang tak sayang aku . Aku sedar aku sape . Btw, tayah nak buat aku macamtu . Aku manusia, bukan tunggu. I have my own feeling . Tayah nak menipu aku bagai . Penat laa wehh . Terima kasih buat sang ibu sebab sudi bawak aku pergi sana . I'm appreciate its . Love you, mum :*


Post a Comment





Older Post | Newer Post