Kini Kembali .
Friday 6 December 2013 | 09:22 | 0 Students


Assalammualaikum . Hai hai . Dah lame sangatttttt kan aku tak update blog nehh . It's soooooooo long . Sory guys, aku busy wehh . SPM kan ? Haha :D Dah berhabuk, bersawang dah blog aku nehh . 

First, aku sangat bersyukur sebab at least aku still lagi hidup udara segar, masih lagi berpijak di bumi Allah yang indah nehh . Dah lebih kurang setahun tak bukak, mesti korang nak dengar a lottttt pasal aku kan *okayy, aku merepek aku perasan* 

Alhamdullilah, aku dah pun selesai SPM . Mohon pada Allah agar aku dapat pemeriksa yang pemurah markah, tak strict and yang paling penting hope Allah hijabkan mate pemeriksa atas kesalahan-kesalahan kecil yang aku buat atas kertas pekse tu . Aku takuttttt, Ya Allah .

Semoga segala usaha aku berbaloi . Amin amin amin . Berharap sangat . Sejak jadi penganggur terhormat nehh, ade jugak aku bertanye pada sang emak kalau-kalau boleh tolong cari tempat kerja . Then, mak aku cakap masuk MARA nak ? Ambil bahagian menjahit . Nanti boleh jahit baju kurung untuk raye . Tayah tempah kat orang lagi *duit tempahan mahal tau*

Apa pun yang jadi lepas nehh aku akan hadapi . Walaupun sukar . Btw, doakan perjalanan aku selamat pergi dan balik . Aku tahu yang Allah tidak akan memberi dugaan yang berat pada hambanya yang tak mampu untuk menjalaninya . In Sha Allah .



Post a Comment





Older Post | Newer Post