Shopping (:
Saturday 22 December 2012 | 08:07 | 0 Students

Assalammualaikum ^^

Hai hai *lelambai* Lame dah aku tak jengah jengah blog nehh . Nampak tak sawang kat setiap penjuru nehh *kayy tipu* Okayy lah, tak payah na ngarot pepanjang . Ngarot sikit sikit sudah . Aku cube na type post nehh laju-laju, tapi aku harap tade TYPO . Sebabnye aku takut nanti kene bahan macam Atie pulakkan . Muehehe, sory Atie .

Okayy, rutin harian hari Sabtu aku same jee . Around 8 aku dah bangun dah . Awal kan ? *masok bakol angkat sendiri, please* Gosok gigi then keluar cari ikan . Singgah rumah mak sedare aku macam biase . Memang tetiap pagi sabtu sepupu aku akan datang . Tjuan dy pun same, cari ikan . See ? Duyong nehh memang terkenal . Orang daripada Bukit Katil pun turun cari ikan, ayam semua kat sini . Then, borak-borak tak sedar pun mase tuu berlalu . Borak dengan Yana . Yana tuu baru habes SPM . Mesti dy lase legakan sekarang ? Sekarang dy tengah kerja kat McD . Sementara tunggu result takkan na makan tidur, makan tidur jee kan ? Then, kiteorang balik around 10.30 . Singgah Dobi ambik langsir sekolah mak, terus hantar kat sekolah mak . Sampai rumah around 11.30 . Then, mule lee gocoh gacah *eah ? betul ke ?* Lalala, hantam jee, gosok baju kurung, tudung semua siap siap pergi kerja kahwin . Then, dapat duduk semeja dengan cikgu yang mengajar aku dari darjah tiga sampai darjah enam . Gosh, malu ouhh . So aku punn buat muke tak tahu pape makan . Punyelaa sopan aku makan kalah pengantin . Tetibe dy tanye aku, dah baik dah . Pastuu, dy bukak kisah lame lame . Gosh malu ouhh . Dy cakap kalau dulu suara aku boleh dengar sampai bilik guru . Kalau ade tembok, tembok pun nak dipanjatkan . Aku diam jee time tuu . Aku pandang kakak aku, dy dah tahan ketawa dah . Cikgu, saye dah baik lah . Dah sopan santun gituu . U know what, aku makan time tuhh cover habis . Kalah pengantin makan . Aku tunduk jee . Malu punye pasal . 

Dalam kereta akak aku bahan aku . Dy teringat mase aku sekolah rendah dulu, cikgu tuu laa yang ngadu kat mak aku . Dy cakap aku buat budak laki sampai nanges . Haha :D Time tuu aku ejek budak tuu gigi hitam . Seingat aku budak laki tuu name dy Fakhrulrazi . Haa, macam tuu aa name dy . Bahak bahak akak aku gelakkan aku, mak aku senyum jee . Ta sangke agaknyee anak dy yang lembut nehh tergamak buat macam tuu . 

Shopping shopping beli baju sekolah . Baju aku dua pasang jee dah seratus . Aku nak bagitahu something nehh . Sini aa dekat sikit . Maluu na bagitahu kuat kuat . Aku tahun depan pengawas tau *cakap slow slow*  Haha :D Big Senior lagi tuu . SPM, SPM, SPM . Gosh, takut wehh -,- 

Nehh wajah aku tahun depan . Baju kuning *witwit*

Rase dah panjang sangad sangad aku membebel nehh . Kbye . Night .

P/s : Ramai orang suka mengenangkan masa lalu. Sebab apa? Sebab masa lalu tetap akan kekal sama walaupun semua orang akan berubah. (:


Post a Comment





Older Post | Newer Post