Alone ;')
Wednesday 12 December 2012 | 05:42 | 0 Students

Assalammualaikum *tunduk*

Nampak ta tajuk kat atas tuu . Yee, sekarang memang aku tengah sunyi . Rumah pun senyap jee . Abang abang sume dah keluar bekerja . Akak aku dah lame balek PENJARA dy tuu . Aku pulak menunggu hari nak balek Hostel . Kayy, aku sekarang kat rumah jee ngan mak aku . memang terasa double triple bosan . Bile duduk duduk tetibe teringat zaman kanak-kanak dulu . Mule lee kenangan tuu terimbau balik . Nampak lori Mingo Mingo lalu, straight ingat kat ayah *lap air mate* Hilang orang yang kite sayang memang sedih . Lagi lagi orang tuu sangat dekat, sangat rapat dengan kite . Kalau bole putar mase, aku lee orang pertama yang akan putarkan mase *Kalau bole* Na jadi kecik kecik dulu . Rumah riuh . Untung kayy bile ade adik kecik . Tersangat jelous . Rase macam na curi je mane mane baby . Kayy, baru aku paham kenape mak aku marah sangat bile aku ta contact dy time kat hostel dulu . Ternyata mak aku sunyi . 

Sini sini untuk mak :

Mak, adik minta maaf . Ta mampu buat mak bahagia . Sori sangad sangad . Adik try the best, kayy . Sayang mak  ♥ 

Post a Comment





Older Post | Newer Post