2012 dah nak melabuhkan tirai
Sunday 30 December 2012 | 03:28 | 0 Students

Assalammualaikum . Hai hai ^^ Lame sudah aku ta bukak blog nehh kan ? Pejam celik pejam celik 2012 da na penghujung wehh . Alhamdullilah, at least sampai sekarang aku still boleh bernafas lagi . Terima kasih, Ya Allah .

2012, macam-macam bende aku lalui . Sedih, gembira, ketawa, menangis . Macam macam . Dan aku jugak bersyukur kerana sepanjang tahun nehh, aku berjaya harungi semua . Alhamdullilah . Kesempatan nehh, aku na ucap banyak banyak terima kasih kat semua yang sentiasa support aku dari belakang untuk aku hadapi tahun nehh dengan jayanya . First of all, untuk cek Ibu yang ta pernah letih jaga aku . Sampai aku jadi bambam macam nehh o.O Tahun nehh juga mak aku bergelar Hajah . Alhamdullilah . Semoga mak mendapat Haji yang mabrur . Amin, amin, amin . Tak lupe juga buat siblings aku . Tanpa korang aku ta mampu berjaya sampai tahap macam nehh . Thanks untuk akak yang sentiasa layan apa sahaja kerenah aku . Trimas banyak-banyak . Juga buat kawan-kawan aku . Baik kat Hostel atau dimana-mana sahaja kawan aku berada, aku doakan korang sentiasa ceria tersenyum . Aku na ucap banyak-banyak terima kasih sebab sudi tahan dengan kerenah aku . Paling ta bole lupe, korang sambut Birthday aku . Aku takkan pernah lupe semua tuhh . Susah senang gelak ketawa semua kite harungi bersama *lap air mata* Korang yang selalu menceriakan aku . Aku rase teramat amat bersyukur punye kawan macam korang . And lastly, to Aiesahtun Mardiyah a.k.a Kak Echa, thanks sebab tahan dengan ego orang . Tahun nehh akak last kat TM . Ntah bile kite dapat jumpe lagi kan ? Bejuta juta terima kasih aku ucapkan kat semua yang sentiasa bagi aku kekuatan ketika aku kelemahan . Dan sentiasa bagi aku dorongan ketika aku jatuh . Sedih bersama. gelak tawa juga bersama . Aku sayang korang semua . 


 

2013, kedatangan kau aku sambut dengan hati yang terbuka . Aku berdoa agar Allah panjangkan umur aku supaya aku mampu bernafas pada tahun ini . Tahun nehh jugak aku menduduki SPM . Harapan mak aku supaya aku menjadi cikgu . Amin . Insya-Allah, mak . Doa mak, restu mak itu yang Qyla harapkan siang dan malam . Semoga 2013 menjadi tahun yang paling bermakna buat aku . 

Ehem ehem *betulkan suara* Buat abang, Muhd Muizzudin Adenan Qyla doakan agar abang lulus dengan jayanya temu duga UPSI tuu . Itu harapan mak kan . Nampak keceriaan di wajah mak bile dapat tahu kau dipanggil temu duga . Aku disini sentiasa mendoakan yang terbaik buat kau . Yang penting USAHA . Kemudian, kite TAWAKAL .  

P/s : 2013, Please Be Nice To Me . Papai :D

Post a Comment





Older Post | Newer Post